Juridisk seniorrådgjevar

Bømlo kommune

Søknadsfrist

Bømlo kommune søkjer juridisk rådgjevar/seniorrådgjevar med juridisk embetseksamen/master i rettsvitskap. Du blir del av kommunedirektøren sin stab og får jobbe på tvers av alle einingane i kommunen.

Ansvarsområde:

Stillinga som juridisk rådgjevar inngår i kommunedirektøren sin stab og vil ha som oppgåve å jobbe på tvers av alle einingane i kommunen, og ha kontakt med leiarar og tilsette på ulike nivå.
Som juridisk rådgjevar skal du bidra til at kommunen leverer tenester som fyller lova sine krav, bidra til å fremje rettssikkerheit, førebyggja tvistar og hjelpa med juridisk rådgjeving. Du vil skriva saksførelegg, i tillegg til å gje råd og utredningar til politiske saker.

Arbeidsoppgåver:

• Juridisk rådgjeving innan alle relevante rettsområde for kommunal forvaltning og driftTilsyn
  • Alminneleg og spesiell forvaltningsrett
  • Forbetringsarbeid, t.d. utvikling av delegasjonsreglement og andre rutinar
  • Avtale- og kontraktsrett
  • Personvern
  • Bidra til kompetanseutvikling internt
  • Leiarstøtte

Kvalifikasjonar:

• Juridisk embetseksamen/master i rettsvitskap
  • Erfaring frå offentleg verksemd eller anna relevant erfaring

Personlege eigenskapar:

Me ser etter deg som trivst med ein hektisk kvardag og som evnar å prioritere det som er viktigast. Du har fagleg tyngde, jobbar godt både i team og åleine, er serviceinnstilt og bidreg til samhandling på tvers av organisasjonen. Du har gode skriftlege og munnlege evner. Du er analytisk og bidrar til refleksjon rundt eige fagfelt i kollegiet. Personlege eigenskapar vil bli lagt vekt på.

Me tilbyr:

• Ein spanande jobb med varierte arbeidsoppgåver
  • Fleksibel arbeidstid
  • Konkurransedyktige løns- og avtalevilkår
  • Medlemskap i kommunen sine pensjons- og forsikringsordningar

Dersom du har spørsmål til stillinga kan du ta kontakt med personalsjef Vanja Espeland - 480 17 825.

SØK HER!