F.v. Sigurd Knudtzon, Anette Fjeld, Anja M. Brodschöll og Roar Thun Wægger presenterer ulike perspektiver på lønnsforhandlinger.

Gir deg tipsene for å forhandle lønn

Erfarne forhandlere deler sine erfaringer og tips for å lykkes i en lønnsforhandling.

Onsdag, 2. mai 2018 - 0:00

Forum for Privatansatte i Juristforbundet har laget webcasts om lønnsforhandlinger sett fra tre forskjellige perspektiver – arbeidstakersiden, arbeidsgiversiden og fra et akademisk perspektiv.

SE TIPSENE HER: Roar Thun Wægger, Anja M. Brodschöll og Sigurd Knudtzon gir sine råd for lønnsforhandlinger her

Roar Thun Wægger tar for seg lønnsforhandlinger sett fra arbeidstakersiden. Han er grunnlegger av Wægger Negotiation Institute og har tidligere jobbet mange år som advokat i Norges Juristforbund.

Anja M. Brodschöll jobber som advokat i Finans Norges arbeidslivsavdeling og deltar også i de sentrale tarifforhandlingene for finanssektoren.

Sigurd Knudtzon har arbeidet som advokat i over 30 år og er partner i Simonsen Vogt Wiig. Han holder seminarer og kurs om forhandlinger og underviser om temaet på det obligatoriske advokatkurset. Han har skrevet boken Å forhandle og også flere artikler om forhandling.

Det er Forum for Privatansattes leder, Anette Fjeld, som leder samtalene med de tre forhandlere.

Nyhetsbrev

Meld deg på vårt nyhetsbrev for jevnlige oppdateringer.

Emneord:
Tags: